Werkervaring
Werkervaring opgedaan als online marketeer bij MEN_AT_WORK. Aan de start van de webshop MEN_AT_WORK gestaan en daarin alle facetten van online marketing beoefend en uitgevoerd. Complete redesign van website in samenwerking met gerenommeerde Usability onderzoeksbureau Netmarketing en designers van Fabrique
Periode
2009 tot en met 2012
Categorie
- Online marketing
- SEO
- SEA
- Email marketing
- Affiliate marketing
- CRO
- GA
- UX
Client
Men_At_Work
Complete redesign van MEN_AT_WORK website met als doelstelling ‘Merk positionering moet hand in hand gaan met conversie optimalisatie’.
Conversie optimalisatie technieken toegepast op de online bestelflow. Overzichtelijk en duidelijke stappen in combinatie met cross & up sell. Waarbij de aftersales ervaring van pakketje uit magazijn tot ruilen in winkels als 1 integraal project werd co-ordineerd.
Focused, hard work is the real key to success. Keep your eyes on the goal, and just keep taking the next step towards completing it. If you aren’t sure which way to do something, do it both ways and see which works better.
John Carmack - Google Inc.